Analiza rentowności

Maj 5, 2016

Twoi klienci się rozwijają, a wraz z tym rośnie zapotrzebowanie na Twoje usługi, to dobra wiadomość. Rozwój oznacza jednak, że rosną również nakłady Twojej pracy związanej z obsługą zdarzeń księgowych klientów. W natłoku codziennych obowiązków możesz nie zauważyć tego, że zacząłeś dopłacać do obsługi części klientów, to niestety zła wiadomość. 

TaxOrder monitoruje na bieżąco rentowność usług dla każdego klienta porównując ze sobą przychody ze sprzedaży oraz koszty obsługi.

Aby obraz był kompletny niezbędne jest również monitorowanie wydajności Twoich pracowników. Może się bowiem okazać, że niska rentowność wynika z tego, że pracownik oddelegowany do obsługi klienta nie radzi sobie z obowiązkami,co przekłada się na czas realizacji przydzielanych pracownikowi zadań.

Jednak badanie rentowności oraz efektywności pracowników to jedynie czubek góry lodowej, TaxOrder oddaje do Twojej dyspozycji cały zestaw wskaźników pozwalających ocenić, w jaki sposób funkcjonuje Twoje biuro rachunkowe. Dzięki tej wiedzy będziesz mógł wykrywać wąskie gardła w Twojej firmie i wprowadzać usprawnienia zwiększające zarówno jakość, jak również zyskowność Twojego biznesu.

Jak się to sprawdza? W firmie Skłodowscy, w której wdrożyliśmy rozwiązanie TaxOrder, rentowność świadczonych usług zwiększyła się o 26,5%.